Jury główne

Przewodnicząca Jury

Dr Irena Eris, Doktor farmacji. Współwłaścicielka wraz z mężem Henrykiem Orfingerem firmy Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris, w którym jest Dyrektorem ds. Badań i Rozwoju. Od początku istnienia firmy zajmuje się kreacją nowych produktów i zarządza procesem ich powstawania. Prekursorka holistycznego podejścia do piękna, które tworzą kosmetyki, dopasowana do indywidualnych potrzeb profesjonalna pielęgnacja w Kosmetycznych Instytutach Dr Ireny Eris oraz dbałość o zrównoważony wypoczynek w trzech luksusowych Hotelach SPA – na Wzgórzach Dylewskich, w Krynicy Zdrój i w Polanicy Zdroju. Laureatka wielu prestiżowych nagród.

Przewodnicząca Jury

Dr Irena Eris, Doktor farmacji. Współwłaścicielka wraz z mężem Henrykiem Orfingerem firmy Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris, w którym jest Dyrektorem ds. Badań i Rozwoju. Od początku istnienia firmy zajmuje się kreacją nowych produktów i zarządza procesem ich powstawania. Prekursorka holistycznego podejścia do piękna, które tworzą kosmetyki, dopasowana do indywidualnych potrzeb profesjonalna pielęgnacja w Kosmetycznych Instytutach Dr Ireny Eris oraz dbałość o zrównoważony wypoczynek w trzech luksusowych Hotelach SPA – na Wzgórzach Dylewskich, w Krynicy Zdrój i w Polanicy Zdroju. Laureatka wielu prestiżowych nagród.

Jurorzy

Magdalena Dziewguć

Territory Manager Google Cloud PL CZ SK HU. Menadżer z wieloletnim doświadczeniem w branży nowych technologii. Studiowała prawo i psychologię, posiada tytuł Executive MBA SGH oraz GMP Harvard Business School. Od 2014 roku pracuje dla Google. Wcześniej V​-ce Prezes Exatel SA i członek kilku Rad Nadzorczych. Od 2000 roku współtworzyła rynek usług telekomunikacyjnych dla biznesu w sieci Orange i Plus. Założycielka Digital University oraz LiderSHE w Polsce. Od początku swojej kariery zajmuje się tematyką nowych technologii i ich wpływu na procesy biznesowe w organizacjach. Jako ekspert w dziedzinie innowacji, restrukturyzacji i budowania kultury zaangażowania i współpracy ma za sobą szereg transformacji cyfrowych. Na co dzień Mama Soni, Adasia i Franka, aktywnie działa w projektach rozwijających obecność kobiet w przestrzeni publicznej. Magda głęboko wierzy, że dwa czynniki zmieniają świat na lepsze: nowe technologie i więcej decyzji podejmowanych przez kobiety.

Więcej
Tomasz Rudolf

Współtwórca i CEO The Heart. Ekspert w obszarze strategii, innowacji i tworzenia nowych modeli biznesowych. Posiada prawie dwudziestoletnie doświadczenie w pracy z korporacjami w Europie, Azji i USA. Prowadził projekty m.in. z 3M, Deutsche Post, Wolters Kluwer, PKO BP i Saudi Aramco. Od kilku lat współtworzy z Mastercard i Ghelamco centrum, wspierające korporacje w cyfrowej transformacji i budowie nowych biznesów z wykorzystaniem technologii tworzonych przez europejski ekosystem startupów.

Więcej
Piotr Korycki

Prezes Zarządu i Dyrektor Zarządzający TVN Discovery Polska. Z TVN związany od 2003 roku. Jako Wiceprezes Zarządu odpowiadał za finanse, technologię produkcyjną i nadawczą, wsparcie biznesu, a także za zakupy programowe – głównie od amerykańskich studiów oraz polskich producentów i dystrybutorów filmowych. Wcześniej pełnił funkcję Dyrektora Finansowego TVN S.A. i Dyrektora Finansowego ds. Planowania i Analiz Finansowych. Był również zaangażowany w fuzje i przejęcia oraz przygotowanie debiutu giełdowego TVN S.A. w 2004 roku. Karierę zawodową rozpoczynał w warszawskim biurze PricewaterhouseCoopers jako członek zespołu działającego w obszarze telekomunikacji, mediów i technologii. Jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie oraz International Institute for Management Development (IMD) w Lozannie w Szwajcarii. Posiada kwalifikacje biegłego rewidenta Association of Chartered Certified Accountants of England and Wales – ACCA. Prywatnie pasjonat kina i miłośnik podróży.

Więcej
Katarzyna Wilkołaska-Żuromska

Pełnomocniczka Prezydenta m.st. Warszawy do spraw kobiet Prawniczka, feministka. Doktorantka w Katedrze Prawa Konstytucyjnego na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Jagiellońskiego. Ukończyła prawo na Uniwersytecie Marii Curie – Skłodowskiej w Lublinie oraz stosunki międzynarodowe i dyplomację na Collegium Civitas w Warszawie. Stypendystka Universidad Autonoma de Madrid w ramach programu „Spanish Law, Politics and Economics”. W latach 2011-2019 r. starsza specjalistka w Zespole do spraw Równego Traktowania w Biurze Rzecznika Praw Obywatelskich, potem (2017-2019) asystentka Zastępczyni RPO ds. równego traktowania, gdzie zajmowała się sprawami dotyczącymi dyskryminacji ze względu na płeć oraz współpracą międzynarodową. W latach 2017-2019 koordynatorka grupy roboczej Gender Equality Europejskiej Sieci Organów ds. Równego Traktowania EQUINET. Autorka bądź współautorka publikacji dotyczących głównie realizacji zasady równego traktowania ze względu na płeć.

Więcej
Marta Życińska

dyrektor ds. marketingu i komunikacji na Europę Środkowo-Wschodnią w Mastercard Europe. Odpowiada za strategię marketingową oraz działania marketingowe i komunikacyjne na 19 rynkach Europy Środkowo-Wschodniej. Zakres jej odpowiedzialności obejmuje zarówno marketing B2C, jak i współpracę w sektorze B2B, głównie z bankami i detalistami. Wcześniej przez dwa lata kierowała działem marketingu Mastercard w Polsce, odpowiadając za działania promujące firmę, należące do niej marki, rozwiązania i produkty, a także za współpracę marketingową z bankami i sieciami handlowymi oraz za projekty sponsoringowe firmy w Polsce. Zanim podjęła pracę w Mastercard, przez siedem lat pracowała w Grupie PZU, najpierw jako dyrektor ds. komunikacji marketingowej, a następnie – dyrektor biura marketingu. Odpowiadała tam za komunikację, media, działania digital, badania marketingowe oraz trade marketing, przeprowadzając m.in. strategiczny projekt odświeżenia marki i zmiany logo PZU. Wcześniej związana była z PTK Centertel,  gdzie przez kilka lat budowała markę Idea dla Firm, a następnie brała udział w rebrandingu na Orange i kierowała komunikacją masową tej marki. Wielokrotnie zasiadała w kapitule konkursu EFFIE, jest także laureatką nagrody Osobowość Roku w konkursie Dyrektor Marketingu Roku. Ponadto liczne kampanie, które prowadziła, zdobyły najbardziej prestiżowe nagrody, takie jak Cannes Lions, Effie czy Golden Drum. Marta Życińska jest absolwentką Brock University w Kanadzie na kierunku marketing, posiada także dyplom MBA zdobyty w Wyższej Szkole Zarządzania i Oxford Brookes University.

Więcej
Kamila Kaliszyk

Dyrektor ds. rozwoju rynku w polskim oddziale Mastercard Europe. Odpowiada za pion rozwoju akceptacji kart płatniczych i kontakty ze sprzedawcami detalicznymi, agentami rozliczeniowymi, instytucjami samorządowymi i administracją publiczną.Kamila dołączyła do firmy w 2000 roku, jako Technology Account Manager. Później, już jako Senior Account Manager, była odpowiedzialna za rozwój biznesowy i współpracę z większością polskich banków. Brała również udział we wprowadzaniu kart World  Mastercard  i budowaniu programu lojalnościowego World  Mastercard Rewards. Przed dołączeniem do Mastercard pracowała w Banku Pekao S.A. oraz Invest Banku S.A. Kamila jest absolwentką ekonomii Uniwersytetu Ekonomicznego w Szczecinie. Aktywnie działa na rzecz wspierania kobiet w biznesie, m.in. uczestnicząc jako liderka w globalnym programie Mastercard Women Leadership Network.

Więcej
Anna Solarek

Dyrektor komunikacji i kontaktów zewnętrznych w Coca-Cola Poland Services. Kieruje działem odpowiedzialnym za budowanie relacji zewnętrznych, kontakty z interesariuszami, komunikację oraz projekty z obszaru zaangażowania społecznego i zrównoważonego rozwoju. Propagatorka aktywnego stylu życia oraz inicjatorka polskiej edycji programu 5by20 – globalnej inicjatywy Coca-Coli, mającej na celu aktywizowanie zawodowo do roku 2020 5 mln kobiet na całym świecie. Pracuje w Coca-Coli od roku 2006. Jest absolwentką Wydziału Zarządzania na Uniwersytecie Łódzkim.

Więcej
Dorota Haller

Dyrektorka ds. marketingu, komunikacji i digital w Huawei CBG Polska. Ceniona w branży ekspertka, wielokrotnie nagradzana prestiżowymi nagrodami, m. in. tytułem Dyrektora Marketingu Roku 2018, jurorka konkursów marketingowych. Odpowiada za strategię i kompleksową komunikację marketingową Huawei CBG Polska. Wraz z zespołem zdobyła szereg nagród, m. in. złotą i brązową statuetkę Effie Awards 2018. Wcześniej kreowała i realizowała strategie marketingowe w firmach z różnych branż – od medycznej, poprzez bankowość i lotnictwo, dla takich marek jak Medicover, BNP Paribas, Aasa Global i PLL LOT.

Więcej
Jarosław Dąbrowski

Członek Zarządu, dyrektor ds. technologii. Z firmą IGT Poland związany od 1991 roku. Od 2008 roku odpowiedzialny za dostawy technologiczne oraz wdrażanie systemów loteryjnych dla klientów w Europie Wschodniej i Centralnej, na Bliskim Wschodzie i Afryce. Jako szef Warszawskiego Centrum Technologicznego IGT w Polsce, między innymi aktywnie wspiera działania na rzecz zwiększenia liczby kobiet pracujących w branży nowych technologii. W wolnych chwilach oddaje się pasji fotografowania samolotów.

Więcej
Łukasz Zembowicz

Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, Członek Zarządu DPD Polska. Od ponad 18 lat związany z branżą logistyczną. Pełnił kierownicze funkcje w obszarze sprzedaży w Messenger Stolica S.A. (obecnie UPS) oraz GLS Poland Sp. z o.o. Z firmą DPD Polska związany od 2007, gdzie początkowo zarządzał działem kluczowych klientów a następnie był dyrektorem regionalnym ds. sprzedaży i operacji. Obecnie, po pomyślnie zakończonym połączeniu DPD Polska z firmą Siódemka S.A., stoi na czele pionu sprzedaży i marketingu największej firmy kurierskiej w Polsce, odpowiadając za kompleksowe działania związane z akwizycją, utrzymaniem i satysfakcją Klienta oraz wizerunkiem marki DPD w Polsce. Prywatnie mąż, ojciec dwóch córek, pasjonat gotowania i jazdy motocyklem oraz miłośnik zabytkowych samochodów.

Więcej
Przemysław Gdański

Prezes Zarządu BNP Paribas Bank Polska, kieruje Bankiem BNP Paribas oraz nadzoruje spółki Grupy BNP Paribas działające w Polsce; z bankowością jest związany od blisko 30 lat, absolwent Wydziału Handlu Zagranicznego na Uniwersytecie Gdańskim oraz licznych menadżerskich programów rozwojowych, związany przez wiele lat z ABN AMRO Bank w Polsce, w Rumunii i w centrali w Amsterdamie, BPH SA oraz przez blisko 9 lat do października 2017 roku wiceprezes Zarządu mBanku. Od wielu lat konsekwentnie patronuje inicjatywom na rzecz propagowania różnorodności, równości płci oraz wspierania działalności przedsiębiorczych kobiet. W 2018 r. otrzymał nagrodę specjalną Male Champion of Change, Fundacji Sukcesu Pisanego Szminką, w uznaniu za całokształt działań na rzecz promowania i rozwoju zawodowego kobiet. Członek- założyciel klubu Male Champions of Change, pierwszej organizacji w Polsce, działającej na rzecz wspierania kobiet i różnorodności w biznesie. Laureat nagrody „CEO of the Year” w konkursie The Heart Corporate Innovation Awards 2018 oraz zwycięzca plebiscytu „Bankowy Menedżer Roku 2018” w kategorii banków komercyjnych, zorganizowanego przez „Gazetę Bankową”.

Więcej
Agnieszka Rynkowska

Członek zarządu T-Mobile Polska, Dyrektor Pionu B2B Dyrektor. Wcześniej była członkiem zarządu i dyrektorem działu Marketing & Operations w firmie Microsoft. Odpowiadała za realizację strategicznych celów biznesowych oraz działania marketingowe firmy w Polsce. Rozwijała strategię biznesową firmy. Specjalizuje się w marketingu nowych technologii wykorzystując wiedzę i 15-letnie doświadczenie w polskiej branży IT i Telco. Z Microsoft związała się w 2006 roku dołączając do zespołu Nowych Technologii- Developer&Platform Group. W kolejnych latach kierowała działami Marketingu-Central Marketing Group oraz Microsoft Office Division Business Group. Wiedzę i doświadczenie zawodowe zdobywała także w amerykańskich i europejskich korporacjach: QAD Corporation, Ericsson, Orange oraz Philips Lighting.

Więcej
Iwona Georgijew

Partner Deloitte, kieruje zespołem Cen Transferowych w Polsce oraz Europie Środkowej. Iwona jest wiodącą ekspertką w dziedzinie cen transferowych i znajduje się w ścisłej czołówce listy najlepszych doradców w tym obszarze. Iwona od lat angażuje się aktywnie w rozwój kobiecego przywództwa, jest Założycielką i Liderką Klubu SheXO. Będąc Liderką Diversity&Inclusion w Deloitte, wspiera rozwój talentów i programy organizacyjne budujące kulturę różnorodności i poczucie przynależności

Więcej
Grażyna Piotrowska-Oliwa

Prezes Zarządu Virgin Mobile Polska. Członek Rady Dyrektorów APR Packaging Group. Ukończyła studia MBA we francuskim INSEAD, Krajową Szkołę Administracji Publicznej w Warszawie oraz Akademię Muzyczną w Katowicach. Menedżer z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem zawodowym, przez większość tego okresu związana z sektorem telekomunikacyjnym. Przedsiębiorczyni i inwestorka. W trakcie swojej kariery zawodowej była m.in. Dyrektorem Wykonawczym ds. Strategii, Rozwoju i Oferty Hurtowej w Telekomunikacji Polskiej, Prezesem Zarządu PTK Centertel (operator sieci Orange), Członkiem Zarządu ds. Sprzedaży w PKN Orlen, Prezesem Zarządu Polskiego Górnictwa Naftowego i Gazownictwa. Pełniła również funkcje członka rad nadzorczych takich spółek jak PZU, Krajowy Depozyt Papierów Wartościowych, ABC Data, Orlen Deutschland oraz PGNiG Norway.

Więcej
Dominika Bettman

Prezeska zarządu oraz dyrektorka Digital Industries Siemens Sp. z o.o. Przedtem prezeska ds. finansowych spółki. Absolwentka Wydziału Handlu Zagranicznego Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie oraz Advanced Management Program IESE w Barcelonie. Ekonomistka z wykształcenia, humanistka z natury. Orędowniczka społecznej odpowiedzialności biznesu, aktywizacji kobiet (głównie w naukach i branżach technologicznych); propagatorka idei różnorodności i zarządzania włączającego. Przedkłada czyny nad słowa, jest więc aktywnie obecna w gremiach i inicjatywach, których działania są zgodne z kanonem jej wartości. Przewodniczy Forum Odpowiedzialnego Biznesu, jest wiceprezydentką PKPP Lewiatan, zasiada w radzie nadzorczej Eurobanku; przewodnicząca Rady Krajowej Izby Gospodarczej Elektroniki i Telekomunikacji, członkini Rady Dostępności powołanej przez Ministra Inwestycji i Rozwoju. W kwietniu 2019 powołana przez Senat Politechniki Warszawskiej do pierwszej Rady Uczelni.

Więcej
Magdalena Chudzikiewicz

Członek zarządu Polska Press Grupy. Z Polska Press Grupą, jedną z największych grup medialnych w Polsce, związana jest od 2005 roku. Karierę rozpoczynała w obszarze komunikacji i marketingu Grupy, gdzie jako dyrektor marketingu i rzecznik prasowy była odpowiedzialna m.in. za wizerunek i działania promocyjne dla całego portfolio spółki.  Obecnie na stanowisku członka Zarządu odpowiada za IT, produkty i spółki internetowe, technologię i marketing w całej grupie kapitałowej. Nadzoruje wdrożenie strategicznych projektów, jak strategie sprzedaży kontentu, pozyskiwania nowych źródeł przychodów.Wykwalifikowany menedżer z wyjątkowym doświadczeniem w dziedzinie komunikacji, PR, marketingu, mediów, Internetu. Ekspert z zakresu transformacji cyfrowej i technologii w biznesie. Z wykształcenia ekonomistka, absolwentka Wydziału Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Szczecińskiego i Programu Studiów Europejskich SGH – Sciences Po.

Więcej
Marek Borzestowski

Przedsiębiorca, założyciel firm internetowych. Ponad 15 lat doświadczenia jako współwłaściciel i członek zarządów firm: Wirtualna Polska, InteliWISE, Gruper.pl, Mind The Kids. Partner w Polsko-Izraelskim funduszu Giza Polish Ventures. Jest absolwentem Politechniki Gdańskiej, studiował także na Uniwersytecie w Swansea w Wielkiej Brytanii. Prowadził prace badawcze w Kernforschungszentrum w Karlsruhe w Niemczech.

Więcej
Andrzej Matuszyński

Pracę w branży medialnej rozpoczynał w Grupie Infor. W latach 1997-2004 związany był z Grupą Eurozet, zajmując m.in. stanowisko dyrektora badań i marketingu oraz członka zarządu Radiostacji. W latach 2005-2010 pracował w Cyfrowym Polsacie S.A., gdzie jako członek zarządu odpowiadał za marketing i obsługę klienta. W tym czasie sprzedaż dekoderów telewizyjnych Polsatu wzrosła o 3 miliony (z 300 tys. do ponad 3 mln sztuk). Od 2010 r. był członkiem zarządu i dyrektorem operacyjnym ITI Neovision S.A. W latach 2011-2012 pełnił funkcję dyrektora pionu marketingu Grupy Eurozet, a następnie doradzał zarządowi Grupy. W grudniu 2013 objął stanowiska prezesa Grupy Eurozet.
Absolwent KUL, gdzie skończył ekonomię i psychologię, ICAN Insitute oraz IMD Business School w Szwajcarii.

Więcej
Jolanta Borowiec

Dyrektorka kanału Polsat Cafe. Z branżą związana od ponad 20 lat jako dziennikarka, reżyserka i producentka programów telewizyjnych. Ukończyła Wyższą Szkołę Pedagogiki Specjalnej, a następnie podjęła kolejne studia jako II fakultet na Wydziale Resocjalizacji Profilaktyki i Problemów Społecznych oraz Studium dziennikarskie, zaczynając równocześnie przygodę z mediami w Programie 3 Polskiego Radia. Przez następne siedem lat pracowała w Telewizji Polskiej, gdzie była reporterką działu krajowego „Panoramy”, a następnie w Programie 1 tworzyła program „Tabu”. Z Telewizją POLSAT związana niemalże od początku jej działalności. Była producentką nadzorującą i kreatywną głównych widowisk stacji m.in. Top Trendy 2003, Wybory Miss Polski, Oskary mody, Elite Model Look.

Więcej
Dr Tomasz Ludwicki

Adiunkt w zakładzie zarządzania strategicznego i międzynarodowego na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Stypendysta Fundacji Forda i Mellona w USA oraz programu Unii Europejskiej Marie Curie Fellowships. Dyrektor Międzynarodowego Centrum Zarządzania WZ UW i Programu ExecutiveMBA@UW. Asesor programów MBA w stowarzyszeniu Association of MBAs (AMBA). Autor artykułów oraz rozdziałów w publikowanych przez PWE, PWN, Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne oraz Wydawnictwa Wydziału Zarządzania UW. Wykładowca specjalizujący się w zarządzaniu strategicznym, zarządzaniu procesami organizacyjnymi. Prowadził zajęcia na uczelniach zagranicznych w tym m.in. University of Illinois At U-C, Lund University oraz Hochschule für Philosophie w Monachium.

Więcej
Dr Ewa Rumińska-Zimny

Ekonomistka,wykładowczyni Gender Studies IBL PAN. Ekspertka ONZ i instytucji europejskich w zakresie roli kobiet w gospodarce. Promuje tezę, że równość opłaca się firmom i gospodarce. W latach 2000-2009 prowadziła program Women and Economy w Europejskiej Komisji Gospodarczej ONZ. Inicjatorka pan-Europejskich konferencji Kobiet Biznesu, autorka publikacji Gender Gap and Economic Policy. Doktorat w SGH po stażu naukowym na Sorbonne-Paris I. Praca akademicka w SGH i Georgetown University, Washington D.C (visiting professor). Członkini Zarządu Stowarzyszenie Kongres Kobiet, Prezeska Międzynarodowego Forum Kobiet Nauki i Biznesu przy SGH.

Więcej
Leszek Stypułkowski

Prezes Zarządu Index Copernicus International, podmiotu wspierającego jednostki naukowe w zakresie tworzenia, parametryzacji, upowszechniania oraz wdrażana (komercjalizacji) osiągnięć naukowych w celu podniesienia innowacyjności, a przez to konkurencyjności gospodarki. Członek z prawem głosu Grupy Sterującej projektu systemowego „Stworzenie Sytemu Informacji o Nauce i Szkolnictwie Wyższym – POL-on” realizowanego w partnerstwie z Ministerstwem Nauki i Szkolnictwa Wyższego. Współautor przygotowanych przez zespół Instytutu Allerhanda założeń do Ustawy 2.0 mającej zreformować szkolnictwo wyższe. Współfundator oraz przewodniczący Rady Fundacji Laboratorium Administrategii, propagującej zarządzanie strategiczne w instytucjach publicznych.

Więcej
Agnieszka Kosik

Posiada 25-letnie doświadczenie w branży mediowej, co pozwoliło jej kreować Polski rynek mediowy od samych jego początków. Na początku swojej przygody z mediami przeszła przez wszystkie szczeble kariery w Optimum Media (od Media Plannera do Managing Directora), po czym w 2003 roku dołączyła do zespołu Mediacom Warszawa obejmując jednocześnie aż dwa stanowiska – Managing Director oraz New Business Director. Pięć lat później, wynikiem jej zaangażowania i fachowości była promocja na CEO. W tym czasie agencja systematycznie się rozwijała, idąc w górę w branżowych rankingach, a przede wszystkim zdobywając nagrody za efektywność kampanii. Agnieszka Kosik wraz ze swoim zespołem współtworzyła strategię firmy, dbała o pozycję i wizerunek MediaCom Warszawa na rynku Polskim jak i światowym, oraz wspierała zespół agencji podczas przetargów. Od sierpnia bieżącego roku jest Head of Poland at Facebook odpowiedzialna za wzrost Facebooka i nowych rozwiązań na rynku polskim. Zarządza zespołem i wspiera pozyskiwanie nowych klientów. Do Facebooka należy cała rodzina aplikacji: Facebook, Instagram, Instagram TV, Messenger, What’s App. Jednak nie poprzestaje tylko na działaniu wewnątrz organizacji. Agnieszka od lat związana jest z SKM SAR. Jej doświadczenie i wiedza sprawdzają się na konferencjach branżowych, gdzie zapraszana jest jako prelegent (EFNI 2014, Women’s Leadership, Think with Google Partners). Wspiera również kobiety w biznesie – uczestniczy w spotkaniach LeanIn, jest mentorem w Mentors4Starter. Jej działania nie pozostają niezauważone przez ekspertów – dwukrotnie została laureatką konkursu AdMan (2014,2016) oraz otrzymała prestiżowy tytuł Bizneswoman Roku 2015.

Więcej
Beata Stelmach

Aktywna zawodowo od 1991, w pierwszych latach transformacji związana z instytucjami rynku kapitałowego. Pracowała w Komisji Papierów Wartościowych i Giełd (m.in. w obszarze nadzoru, a następnie jako rzecznik prasowy). Była też konsultantką Banku Światowego w projektach tworzenia regulacji giełdowych na rzecz Rosji i Ukrainy. Zasiadała we władzach podmiotów związanych z sektorem finansowym w Polsce (m.in. jako partner MCI Management S.A. oraz prezes MCI Capital TFI, zarządzające funduszami PE/VC; w strukturach Grupy Intrum Justitia tworzyła jeden z pierwszych funduszy sekurytyzacyjnych). W latach 2006-2011 była prezesem Stowarzyszenia Emitentów Giełdowych i członkiem zarządu EuropeanIssuers. W latach 2011-2013 jako Podsekretarz Stanu w Ministerstwie Spraw Zagranicznych m.in. dbała o interesy polskich firm zagranicą. Przez kolejne lata pełniła funkcję prezesa GE na Polskę i kraje bałtyckie, a od 2018 roku jest Prezesem PZL Świdnik i Wiceprezesem Leonardo Helicopters. Zasiadała w wielu radach nadzorczych (m.in. Banku BPH SA oraz HSBC Bank Polska SA).

Więcej
Aniela Hejnowska

Dołączyła do Zarządu Microsoft w Polsce w roli Dyrektora odpowiedzialnego za Marketing i Operacje (Marketing & Operations Lead) w maju 2019. Aniela ma ponad 15-letnie doświadczenie w zarządzaniu organizacjami z sektora telekomunikacyjnego i nowych technologii. Przez ostatnie 3 lata pełniła funkcję International VP w Groupon, zarządzając zespołem 450 osób na 4 rynkach: francuskim, holenderskim, belgijskim i w Zjednoczonych Emiratach Arabskich. Wcześniej, przez ponad 4 lata pracowała w firmie telekomunikacyjnej Netia jako Dyrektor Zarządzający w segmencie SOHO/SME. Została wyróżniona m.in. tytułem Bizneswoman Roku 2010 przyznawanym przez Fundację Sukces Pisany Szminką promującą zawodowy i osobisty rozwój kobiet. Jest aktywnie zaangażowana w inicjatywy dla kobiet, a także wspiera organizacje takie jak Vital Voices czy Kosmos. Aniela Hejnowska jest absolwentką WSB-NLU w Nowym Sączu i Ecole Superieure de Commerce w Grenoble. W trakcie swojej kariery zawodowej pracowała i mieszkała w międzynarodowym środowisku, w tym w Nowym Jorku i Paryżu. Jej pozazawodowe pasje to podróże i sport.

Więcej