Jury główne
Przewodnicząca Jury

Dr Irena Eris

Doktor farmacji, współwłaścicielka wraz z mężem Henrykiem Orfingerem firmy Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris, w którym jest Dyrektorem ds. Badań i Rozwoju. Od początku istnienia firmy zajmuje się kreacją nowych produktów i zarządza procesem ich powstawania.

Prekursorka holistycznego podejścia do piękna, które tworzą kosmetyki, dopasowana do indywidualnych potrzeb profesjonalna pielęgnacja w Kosmetycznych Instytutach Dr Ireny Eris oraz dbałość o zrównoważony wypoczynek w trzech luksusowych Hotelach SPA – na Wzgórzach Dylewskich, w Krynicy Zdrój i w Polanicy Zdroju. Laureatka wielu prestiżowych nagród.

Dzisiaj marka Dr Irena Eris jest jedyną polską marką i jednym kosmetycznym brandem niepochodzącym z Francji w Comité Colbert – francuskim stowarzyszeniu marek luksusowych.

Jury
Marta Życińska

Dyrektorka generalna polskiego oddziału Mastercard Europe. Od maja 2023 roku Marta Życińska jako dyrektorka generalna polskiego oddziału Mastercard Europe jest odpowiedzialna za rozwój biznesu i realizację strategii firmy w kraju. Marta dołączyła do Mastercard 7 lat temu. Początkowo kierowała działem marketingu w Polsce, a następnie awansowała na stanowisko wiceprezeski ds. marketingu i komunikacji na Europę Środkowo-Wschodnią, z sukcesem łącząc rozwój biznesu z działaniami marketingowymi na 20 rynkach. W 2022 roku objęła stanowisko wiceprezeski ds. globalnego marketingu produktowego i B2B, odpowiadając w szczególności za obszar współpracy Mastercard z fintechami, a także usług przedpłaconych. Jest liderką biznesową z wieloma osiągnięciami w zarządzaniu projektami realizującymi cele komercyjne w obszarach B2B i B2C, przy ścisłej współpracy z działami sprzedaży, rozwoju i produktu. Przed dołączeniem do Mastercard, pracowała jako dyrektorka biura marketingu w Grupie PZU, gdzie przeprowadziła rebranding i odpowiadała za wsparcie sprzedaży, komunikację i digital marketing. Wcześniej była związana przez wiele lat z firmą telekomunikacyjną Orange, gdzie kierowała departamentem komunikacji B2C.

Marta Życińska

Dyrektorka generalna polskiego oddziału Mastercard Europe. Od maja 2023 roku Marta Życińska jako dyrektorka generalna polskiego oddziału Mastercard Europe jest odpowiedzialna za rozwój biznesu i realizację strategii firmy w kraju. Marta dołączyła do Mastercard 7 lat temu. Początkowo kierowała działem marketingu w Polsce, a następnie awansowała na stanowisko wiceprezeski ds. marketingu i komunikacji na Europę Środkowo-Wschodnią, z sukcesem łącząc rozwój biznesu z działaniami marketingowymi na 20 rynkach. W 2022 roku objęła stanowisko wiceprezeski ds. globalnego marketingu produktowego i B2B, odpowiadając w szczególności za obszar współpracy Mastercard z fintechami, a także usług przedpłaconych. Jest liderką biznesową z wieloma osiągnięciami w zarządzaniu projektami realizującymi cele komercyjne w obszarach B2B i B2C, przy ścisłej współpracy z działami sprzedaży, rozwoju i produktu. Przed dołączeniem do Mastercard, pracowała jako dyrektorka biura marketingu w Grupie PZU, gdzie przeprowadziła rebranding i odpowiadała za wsparcie sprzedaży, komunikację i digital marketing. Wcześniej była związana przez wiele lat z firmą telekomunikacyjną Orange, gdzie kierowała departamentem komunikacji B2C.

Izabela Tworzydło

Dyrektorka Departamentu Komunikacji Korporacyjnej, Rzeczniczka Prasowa w Banku BNP Paribas, w którym odpowiada za komunikację wewnętrzną, zewnętrzną oraz social media.  Z branżą public relations związana od blisko 15 lat. Ekspertka z bogatym doświadczeniem w zakresie tworzenia i realizacji strategii komunikacji korporacyjnej, zarządzania sytuacjami o potencjale kryzysowym oraz komunikowania transakcji fuzji i przejęć. Jest współinicjatorką i liderką programu „Kobiety zmieniające BNP Paribas”, który promuje diversity&inclusion w Banku BNP Paribas.

Izabela Tworzydło

Dyrektorka Departamentu Komunikacji Korporacyjnej, Rzeczniczka Prasowa w Banku BNP Paribas, w którym odpowiada za komunikację wewnętrzną, zewnętrzną oraz social media.  Z branżą public relations związana od blisko 15 lat. Ekspertka z bogatym doświadczeniem w zakresie tworzenia i realizacji strategii komunikacji korporacyjnej, zarządzania sytuacjami o potencjale kryzysowym oraz komunikowania transakcji fuzji i przejęć. Jest współinicjatorką i liderką programu „Kobiety zmieniające BNP Paribas”, który promuje diversity&inclusion w Banku BNP Paribas.

Andrzej Pacek

Dyrektor centrum usług biznesowych NatWest Group w Polsce. W trakcie swojej kariery stawia na różnorodność, która nie jest przeszkodą, ale źródłem ogromnego potencjału. Zaangażowany w budowanie kultury, w której każda osoba czuje się „u siebie” i może być sobą. Jako mężczyzna wykształcony technicznie i pracujący przez wiele lat w zespołach technologicznych, miał możliwość obserwować środowisko, które wpływa na nadal niską obecność kobiet w środowisku STEM. Uważa że sam nie doświadczył barier a być może mógł być ich beneficjentem a wyrównanie szans i wspieranie pracowników to jeden z kluczowych celów prywatnych i biznesowych. Wyniki dotychczasowej pracy w tym zakresie zostały docenione nagrodą Male Champion of Change w XI edycji konkursu Bizneswoman Roku.

Andrzej Pacek

Dyrektor centrum usług biznesowych NatWest Group w Polsce. W trakcie swojej kariery stawia na różnorodność, która nie jest przeszkodą, ale źródłem ogromnego potencjału. Zaangażowany w budowanie kultury, w której każda osoba czuje się „u siebie” i może być sobą. Jako mężczyzna wykształcony technicznie i pracujący przez wiele lat w zespołach technologicznych, miał możliwość obserwować środowisko, które wpływa na nadal niską obecność kobiet w środowisku STEM. Uważa że sam nie doświadczył barier a być może mógł być ich beneficjentem a wyrównanie szans i wspieranie pracowników to jeden z kluczowych celów prywatnych i biznesowych. Wyniki dotychczasowej pracy w tym zakresie zostały docenione nagrodą Male Champion of Change w XI edycji konkursu Bizneswoman Roku.

Joanna Mihułka-Petru

Od dwudziestu lat związana z sektorem edukacyjnym. Od 2020 roku Prezeska Altkom Akademii S.A., lidera branży szkoleniowej w Polsce. Odpowiada za prowadzenie i rozwój organizacji w Polsce, kieruje procesem ekspansji na rynki zagraniczne. Propaguje ideę lifelong learning’u, osadzając ją w biznesowych realiach branży edukacyjnej. Wcześniej posłanka na Sejm – inicjatorka wielu projektów legislacyjnych dla branży edukacyjnej (formalnej i pozaformalnej). Założyła Zespół Parlamentarny do Spraw Przeciwdziałania Przemocy wobec Kobiet i Przeciwdziałania Dyskryminacji ze względu na Płeć. Zajmowała też stanowisko prezeski fundacji Bo Tak – działając na rzecz aktywizacji kobiet w życiu publicznym. W tym okresie zaangażowana w Women’s Democracy Network, poświęconą aktywności kobiet na rzecz demokracji. Przed 2014 rokiem była kanclerzem uczelni wyższej, którą zarządzała 3 lata. Do 2010 roku prowadziła własną firmę – portal szkoleniowy, produkcja e-learningu i dom mediowy, jednocześnie łącząc te obowiązki z piastowaniem stanowiska członkini zarządu Polskiej Izby Firm Szkoleniowych. Absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, MBA Essentials London School of Economics, obecnie doktorantka. W działalności publicznej i zawodowej stawia na wzmacnianie przedsiębiorczości kobiet i tworzenie równościowych standardów w biznesie oraz innych obszarach życia.

Joanna Mihułka-Petru

Od dwudziestu lat związana z sektorem edukacyjnym. Od 2020 roku Prezeska Altkom Akademii S.A., lidera branży szkoleniowej w Polsce. Odpowiada za prowadzenie i rozwój organizacji w Polsce, kieruje procesem ekspansji na rynki zagraniczne. Propaguje ideę lifelong learning’u, osadzając ją w biznesowych realiach branży edukacyjnej. Wcześniej posłanka na Sejm – inicjatorka wielu projektów legislacyjnych dla branży edukacyjnej (formalnej i pozaformalnej). Założyła Zespół Parlamentarny do Spraw Przeciwdziałania Przemocy wobec Kobiet i Przeciwdziałania Dyskryminacji ze względu na Płeć. Zajmowała też stanowisko prezeski fundacji Bo Tak – działając na rzecz aktywizacji kobiet w życiu publicznym. W tym okresie zaangażowana w Women’s Democracy Network, poświęconą aktywności kobiet na rzecz demokracji. Przed 2014 rokiem była kanclerzem uczelni wyższej, którą zarządzała 3 lata. Do 2010 roku prowadziła własną firmę – portal szkoleniowy, produkcja e-learningu i dom mediowy, jednocześnie łącząc te obowiązki z piastowaniem stanowiska członkini zarządu Polskiej Izby Firm Szkoleniowych. Absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, MBA Essentials London School of Economics, obecnie doktorantka. W działalności publicznej i zawodowej stawia na wzmacnianie przedsiębiorczości kobiet i tworzenie równościowych standardów w biznesie oraz innych obszarach życia.

Bożena Leśniewska

Wiceprezeska Zarządu Orange Polska odpowiada za rynek biznesowy oraz spółki Integrated Solutions i BlueSoft. Od ponad dwudziestu lat zawodowo związana z zarządzaniem i branżą technologiczną. Absolwentka Uniwersytetu Jagiellońskiego, APP w Szkole Biznesu Politechniki Warszawskiej oraz AMP na INSEAD. Sprawuje funkcje Prezeski Stowarzyszenia LiderShe, członka Rady Odpowiedzialnego Przywództwa przy Forum Odpowiedzialnego Biznesu, członka stowarzyszenia Professional Women Network. Jest także aktywną mentorką w programach mentoringowych, m.in. Fundacji Vital Voices i Fundacji Przedsiębiorczości Kobiet.

Bożena Leśniewska

Wiceprezeska Zarządu Orange Polska odpowiada za rynek biznesowy oraz spółki Integrated Solutions i BlueSoft. Od ponad dwudziestu lat zawodowo związana z zarządzaniem i branżą technologiczną. Absolwentka Uniwersytetu Jagiellońskiego, APP w Szkole Biznesu Politechniki Warszawskiej oraz AMP na INSEAD. Sprawuje funkcje Prezeski Stowarzyszenia LiderShe, członka Rady Odpowiedzialnego Przywództwa przy Forum Odpowiedzialnego Biznesu, członka stowarzyszenia Professional Women Network. Jest także aktywną mentorką w programach mentoringowych, m.in. Fundacji Vital Voices i Fundacji Przedsiębiorczości Kobiet.

Tomasz Rudolf

Co-Founder w The Heart. Ekspert w obszarze strategii, innowacji i tworzenia nowych modeli biznesowych. Posiada prawie dwudziestoletnie doświadczenie w pracy z korporacjami w Europie, Azji i USA. Prowadził projekty m.in. z 3M, Deutsche Post, Wolters Kluwer, PKO BP i Saudi Aramco. Od kilku lat współtworzy z Mastercard i Ghelamco centrum, wspierające korporacje w cyfrowej transformacji i budowie nowych biznesów z wykorzystaniem technologii tworzonych przez europejski ekosystem startupów.

Tomasz Rudolf

Co-Founder w The Heart. Ekspert w obszarze strategii, innowacji i tworzenia nowych modeli biznesowych. Posiada prawie dwudziestoletnie doświadczenie w pracy z korporacjami w Europie, Azji i USA. Prowadził projekty m.in. z 3M, Deutsche Post, Wolters Kluwer, PKO BP i Saudi Aramco. Od kilku lat współtworzy z Mastercard i Ghelamco centrum, wspierające korporacje w cyfrowej transformacji i budowie nowych biznesów z wykorzystaniem technologii tworzonych przez europejski ekosystem startupów.

Beata Czyrko

Dyrektorka Marketingu Salveo Poland. Choć od początku pracy zawodowej zarządza marketingiem w branży farmaceutycznej, w sercu i z pierwszego wykształcenia jest japonistką. W życiu i w pracy kieruje się częściej intuicją niż danymi, choć pozostaje otwarta na analizę i zdobywanie nowych umiejętności. Od wielu lat opiekuje się na polskim rynku marką ISLA. Pastylki na gardło ISLA od 150 lat naturalnie i z troską dbają o gardło i struny głosowe pacjentów na całym Świecie, ale nie tylko. ISLA wspiera także głos kobiet w przestrzeni społecznej i kulturalnej, w przedsiębiorczości, jak i codzienności. W Polsce marka ISLA jest pod strategiczną opieką kobiet, które jak każda z nas doświadczyły w życiu zarówno sukcesów, jak i porażek. Wierzymy, że warto żyć w zgodzie z własnymi wartościami, mówić otwarcie i głośno o tym, co ważne, dzielić się doświadczeniami oraz wspierać się nawzajem w działaniu.

Beata Czyrko

Dyrektorka Marketingu Salveo Poland. Choć od początku pracy zawodowej zarządza marketingiem w branży farmaceutycznej, w sercu i z pierwszego wykształcenia jest japonistką. W życiu i w pracy kieruje się częściej intuicją niż danymi, choć pozostaje otwarta na analizę i zdobywanie nowych umiejętności. Od wielu lat opiekuje się na polskim rynku marką ISLA. Pastylki na gardło ISLA od 150 lat naturalnie i z troską dbają o gardło i struny głosowe pacjentów na całym Świecie, ale nie tylko. ISLA wspiera także głos kobiet w przestrzeni społecznej i kulturalnej, w przedsiębiorczości, jak i codzienności. W Polsce marka ISLA jest pod strategiczną opieką kobiet, które jak każda z nas doświadczyły w życiu zarówno sukcesów, jak i porażek. Wierzymy, że warto żyć w zgodzie z własnymi wartościami, mówić otwarcie i głośno o tym, co ważne, dzielić się doświadczeniami oraz wspierać się nawzajem w działaniu.

Kamila Kaliszyk

Dyrektor ds. rozwoju rynku w polskim oddziale Mastercard Europe. Odpowiada za pion rozwoju akceptacji kart płatniczych i kontakty ze sprzedawcami detalicznymi, agentami rozliczeniowymi, instytucjami samorządowymi i administracją publiczną.Kamila dołączyła do firmy w 2000 roku, jako Technology Account Manager. Później, już jako Senior Account Manager, była odpowiedzialna za rozwój biznesowy i współpracę z większością polskich banków. Brała również udział we wprowadzaniu kart World  Mastercard  i budowaniu programu lojalnościowego World  Mastercard Rewards. Przed dołączeniem do Mastercard pracowała w Banku Pekao S.A. oraz Invest Banku S.A. Kamila jest absolwentką ekonomii Uniwersytetu Ekonomicznego w Szczecinie. Aktywnie działa na rzecz wspierania kobiet w biznesie, m.in. uczestnicząc jako liderka w globalnym programie Mastercard Women Leadership Network.

Kamila Kaliszyk

Dyrektor ds. rozwoju rynku w polskim oddziale Mastercard Europe. Odpowiada za pion rozwoju akceptacji kart płatniczych i kontakty ze sprzedawcami detalicznymi, agentami rozliczeniowymi, instytucjami samorządowymi i administracją publiczną.Kamila dołączyła do firmy w 2000 roku, jako Technology Account Manager. Później, już jako Senior Account Manager, była odpowiedzialna za rozwój biznesowy i współpracę z większością polskich banków. Brała również udział we wprowadzaniu kart World  Mastercard  i budowaniu programu lojalnościowego World  Mastercard Rewards. Przed dołączeniem do Mastercard pracowała w Banku Pekao S.A. oraz Invest Banku S.A. Kamila jest absolwentką ekonomii Uniwersytetu Ekonomicznego w Szczecinie. Aktywnie działa na rzecz wspierania kobiet w biznesie, m.in. uczestnicząc jako liderka w globalnym programie Mastercard Women Leadership Network.

Joanna Erdman

Prezes Zarządu Fundacji Polska Bezgotówkowa. Swoją karierę bankową rozpoczęła w Grupie Pekao SA. Od 2000 r. związana z mBankiem, ostatnio w funkcji dyrektorki ds. projektów strategicznych w bankowości detalicznej. Od początku działania Fundacji Polska Bezgotówkowa wspierała ją strategicznie jako członek Rady Fundacji. Doradzała również w European Payment Advisory Commitee oraz w Visa Client Council. Poza mBankiem, współtworzyła takie marki jak MultiBank, Orange Finanse, BLIK, mojeID. Od czerwca 2018 r. do chwili obecnej pełniła również funkcję Przewodniczącej Rady Wydawców Kart Bankowych przy Związku Banków Polskich. Joanna Erdman jest absolwentką Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego oraz studiów podyplomowych w Szkole Głównej Handlowej na kierunku ‘’Przywództwo w innowacjach’’. Posiada tytuł Master of Business Administration (MBA) Polsko-Amerykańskiego Centrum Zarządzania oraz University of Maryland. Jest również laureatką tytułu ‘’Najbardziej wpływowej kobiety w branży płatniczej’’ przyznawanego przez portal cashless.pl.prezes Fundacji Polska Bezgotówkowa.

Joanna Erdman

Prezes Zarządu Fundacji Polska Bezgotówkowa. Swoją karierę bankową rozpoczęła w Grupie Pekao SA. Od 2000 r. związana z mBankiem, ostatnio w funkcji dyrektorki ds. projektów strategicznych w bankowości detalicznej. Od początku działania Fundacji Polska Bezgotówkowa wspierała ją strategicznie jako członek Rady Fundacji. Doradzała również w European Payment Advisory Commitee oraz w Visa Client Council. Poza mBankiem, współtworzyła takie marki jak MultiBank, Orange Finanse, BLIK, mojeID. Od czerwca 2018 r. do chwili obecnej pełniła również funkcję Przewodniczącej Rady Wydawców Kart Bankowych przy Związku Banków Polskich. Joanna Erdman jest absolwentką Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego oraz studiów podyplomowych w Szkole Głównej Handlowej na kierunku ‘’Przywództwo w innowacjach’’. Posiada tytuł Master of Business Administration (MBA) Polsko-Amerykańskiego Centrum Zarządzania oraz University of Maryland. Jest również laureatką tytułu ‘’Najbardziej wpływowej kobiety w branży płatniczej’’ przyznawanego przez portal cashless.pl.prezes Fundacji Polska Bezgotówkowa.

Magdalena Dziewguć

Country Manager, Google Cloud Poland. Menadżerka z wieloletnim doświadczeniem w branży nowych technologii. Studiowała prawo i psychologię, posiada tytuł Executive MBA SGH oraz GMP Harvard Business School. Od 2014 roku pracuje dla Google. Wcześniej V­-ce Prezeska Exatel SA i członkini kilku Rad Nadzorczych. Od 2000 roku współtworzyła rynek usług telekomunikacyjnych dla biznesu w sieci Orange i Plus. Założycielka Digital University oraz LiderSHE w Polsce. Od początku swojej kariery zajmuje się tematyką nowych technologii i ich wpływu na procesy biznesowe w organizacjach. Jako ekspertka w dziedzinie innowacji, restrukturyzacji i budowania kultury zaangażowania i współpracy ma za sobą szereg transformacji cyfrowych. Na co dzień Mama Soni, Adasia i Franka, aktywnie działa w projektach rozwijających obecność kobiet w przestrzeni publicznej. Magda głęboko wierzy, że dwa czynniki zmieniają świat na lepsze: nowe technologie i więcej decyzji podejmowanych przez kobiety.

 

Magdalena Dziewguć

Country Manager, Google Cloud Poland. Menadżerka z wieloletnim doświadczeniem w branży nowych technologii. Studiowała prawo i psychologię, posiada tytuł Executive MBA SGH oraz GMP Harvard Business School. Od 2014 roku pracuje dla Google. Wcześniej V­-ce Prezeska Exatel SA i członkini kilku Rad Nadzorczych. Od 2000 roku współtworzyła rynek usług telekomunikacyjnych dla biznesu w sieci Orange i Plus. Założycielka Digital University oraz LiderSHE w Polsce. Od początku swojej kariery zajmuje się tematyką nowych technologii i ich wpływu na procesy biznesowe w organizacjach. Jako ekspertka w dziedzinie innowacji, restrukturyzacji i budowania kultury zaangażowania i współpracy ma za sobą szereg transformacji cyfrowych. Na co dzień Mama Soni, Adasia i Franka, aktywnie działa w projektach rozwijających obecność kobiet w przestrzeni publicznej. Magda głęboko wierzy, że dwa czynniki zmieniają świat na lepsze: nowe technologie i więcej decyzji podejmowanych przez kobiety.

 

Jarosław Dąbrowski

Członek Zarządu IGT Poland. Od ponad 30 lat zaangażowany w budowanie rozwiązań technologicznych dla loterii na całym świecie. Był odpowiedzialny między innymi za dostawy technologiczne oraz wdrażanie systemów loteryjnych dla klientów w Europie Wschodniej i Centralnej, na Bliskim Wschodzie i Afryce. Jako szef Warszawskiego Centrum Technologicznego IGT w Polsce, wspierał działania na rzecz zwiększenia liczby kobiet pracujących w branży IT. W wolnych chwilach oddaje się pasji fotografowania samolotów i robienia nowoczesnych mebli.

Jarosław Dąbrowski

Członek Zarządu IGT Poland. Od ponad 30 lat zaangażowany w budowanie rozwiązań technologicznych dla loterii na całym świecie. Był odpowiedzialny między innymi za dostawy technologiczne oraz wdrażanie systemów loteryjnych dla klientów w Europie Wschodniej i Centralnej, na Bliskim Wschodzie i Afryce. Jako szef Warszawskiego Centrum Technologicznego IGT w Polsce, wspierał działania na rzecz zwiększenia liczby kobiet pracujących w branży IT. W wolnych chwilach oddaje się pasji fotografowania samolotów i robienia nowoczesnych mebli.

Aneta Gasparska

Kierownik Marketingu DPD Polska. Ukończyła Wydział Prawa i Administracji na Uniwersytecie Warszawskim. Od 20 lat zajmuje się marketingiem i komunikacją. Pracowała przy produkcji programów telewizyjnych, w finansach, zajmowała się marketingiem dóbr luksusowych, a od 14 lat związana jest z branżą logistyczną. W DPD Polska odpowiada za kompleksową strategię marketingową zarówno w obszarze klienta biznesowego jak i detalicznego. Prywatnie żona i mama, kocha kino, włoską kuchnię i antyki.

Aneta Gasparska

Kierownik Marketingu DPD Polska. Ukończyła Wydział Prawa i Administracji na Uniwersytecie Warszawskim. Od 20 lat zajmuje się marketingiem i komunikacją. Pracowała przy produkcji programów telewizyjnych, w finansach, zajmowała się marketingiem dóbr luksusowych, a od 14 lat związana jest z branżą logistyczną. W DPD Polska odpowiada za kompleksową strategię marketingową zarówno w obszarze klienta biznesowego jak i detalicznego. Prywatnie żona i mama, kocha kino, włoską kuchnię i antyki.

Maciek Sadowski

Współzałożyciel i szef Fundacji Startup Hub Poland (2012) zachęcającej talenty high-tech z kraju, ośrodków polonijnych oraz krajów Europy Wschodniej do zakładania innowacyjnych startupów w Polsce i międzynarodowej ekspansji biznesowej jako projekty Made-in-Poland. Analityk inwestycyjny, następnie zarządzający funduszami typu seed. Z wykształcenia historyk filozofii, z powołania promotor polskich szans rozwojowych wśród wynalazców i pionierów zaawansowanych technologii na świecie. Jego celem jest skupienie i powiększanie potencjału intelektualnego Europy Środkowej wokół Polski. Członek m.in. Komitetu ds. Nowych Technologii i Innowacji Krajowej Izby Gospodarczej, Polskiego Towarzystwa Filozoficznego, Narodowej Rady Rozwoju przy Prezydencie RP, Rady Programowej CZiTT PW. Ekspert Narodowego Centrum Badań i Rozwoju. Laureat New Europe 100.

Maciek Sadowski

Współzałożyciel i szef Fundacji Startup Hub Poland (2012) zachęcającej talenty high-tech z kraju, ośrodków polonijnych oraz krajów Europy Wschodniej do zakładania innowacyjnych startupów w Polsce i międzynarodowej ekspansji biznesowej jako projekty Made-in-Poland. Analityk inwestycyjny, następnie zarządzający funduszami typu seed. Z wykształcenia historyk filozofii, z powołania promotor polskich szans rozwojowych wśród wynalazców i pionierów zaawansowanych technologii na świecie. Jego celem jest skupienie i powiększanie potencjału intelektualnego Europy Środkowej wokół Polski. Członek m.in. Komitetu ds. Nowych Technologii i Innowacji Krajowej Izby Gospodarczej, Polskiego Towarzystwa Filozoficznego, Narodowej Rady Rozwoju przy Prezydencie RP, Rady Programowej CZiTT PW. Ekspert Narodowego Centrum Badań i Rozwoju. Laureat New Europe 100.

Sabina Obwiosło-Budzyń

Współwłaścicielka firmy organizującej międzynarodowe targi dla branży HoReCa – SMAKKi GASTROTARGI, w której odpowiada między innymi za komunikację, PR i marketing. Swoje doświadczenie w zarządzaniu zdobywa od ponad 20 lat. Przed podjęciem decyzji o prowadzeniu własnych spółek pracowała na menedżerskich stanowiskach w międzynarodowych strukturach o zasięgu globalnym. Absolwentka Politechniki Śląskiej i Akademii Ekonomicznej (obecnie Uniwersytet Ekonomiczny) w Katowicach. Ukończyła podyplomowe studia i szkolenia z zakresu zarządzania oraz przywództwa, w tym między innymi ICAN INSTITUTE program Management oraz Akademię Psychologii Przywództwa Jacka Santorskiego. W swoim życiu zawodowym i prywatnym kieruje się ideą budowania relacji z człowiekiem z uwzględnieniem znaczenia roli kontaktu. Stale rozwija swoje umiejętności słuchania i pozostawania w uważności na siebie i na drugą osobę. Kocha góry, które dają jej poczucie wolności i spełnienia.

Sabina Obwiosło-Budzyń

Współwłaścicielka firmy organizującej międzynarodowe targi dla branży HoReCa – SMAKKi GASTROTARGI, w której odpowiada między innymi za komunikację, PR i marketing. Swoje doświadczenie w zarządzaniu zdobywa od ponad 20 lat. Przed podjęciem decyzji o prowadzeniu własnych spółek pracowała na menedżerskich stanowiskach w międzynarodowych strukturach o zasięgu globalnym. Absolwentka Politechniki Śląskiej i Akademii Ekonomicznej (obecnie Uniwersytet Ekonomiczny) w Katowicach. Ukończyła podyplomowe studia i szkolenia z zakresu zarządzania oraz przywództwa, w tym między innymi ICAN INSTITUTE program Management oraz Akademię Psychologii Przywództwa Jacka Santorskiego. W swoim życiu zawodowym i prywatnym kieruje się ideą budowania relacji z człowiekiem z uwzględnieniem znaczenia roli kontaktu. Stale rozwija swoje umiejętności słuchania i pozostawania w uważności na siebie i na drugą osobę. Kocha góry, które dają jej poczucie wolności i spełnienia.

Magdalena Chudzikiewicz

Jako Chief Commercial Officer home.pl odpowiada w zarządzie za Pion Komercyjny, w tym działy biznesowe, rozwój produktów i usług oraz sprzedaż i marketing. Pierwsza kobieta w zarządzie home.pl w historii. Wcześniej przez kilkanaście lat związana z Polska Press Grupą, gdzie jako członek zarządu miała pod sobą cały Pion Online, w tym IT, technologię, data, marketing, rozwój produktów cyfrowych. Z sukcesem przeprowadziła transformację cyfrową firmy z tradycyjnego wydawcy prasowego w jednego z największych graczy online’owych w Polsce. Menedżerka z unikalnym doświadczeniem w obszarach cyfrowego biznesu, technologii, big data, mediów i marketingu internetowego oraz zarządzania ludźmi i strategii. Z wykształcenia ekonomistka, absolwentka Wydziału Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Szczecińskiego i SGH Programu Studiów  Europejskich SciencesPo. Prywatnie mężatka, mama dwóch córek.

Magdalena Chudzikiewicz

Jako Chief Commercial Officer home.pl odpowiada w zarządzie za Pion Komercyjny, w tym działy biznesowe, rozwój produktów i usług oraz sprzedaż i marketing. Pierwsza kobieta w zarządzie home.pl w historii. Wcześniej przez kilkanaście lat związana z Polska Press Grupą, gdzie jako członek zarządu miała pod sobą cały Pion Online, w tym IT, technologię, data, marketing, rozwój produktów cyfrowych. Z sukcesem przeprowadziła transformację cyfrową firmy z tradycyjnego wydawcy prasowego w jednego z największych graczy online’owych w Polsce. Menedżerka z unikalnym doświadczeniem w obszarach cyfrowego biznesu, technologii, big data, mediów i marketingu internetowego oraz zarządzania ludźmi i strategii. Z wykształcenia ekonomistka, absolwentka Wydziału Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Szczecińskiego i SGH Programu Studiów  Europejskich SciencesPo. Prywatnie mężatka, mama dwóch córek.

Dr Tomasz Ludwicki

Adiunkt w zakładzie zarządzania strategicznego i międzynarodowego na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Stypendysta Fundacji Forda i Mellona w USA oraz programu Unii Europejskiej Marie Curie Fellowships. Dyrektor Międzynarodowego Centrum Zarządzania WZ UW i Programu ExecutiveMBA@UW. Asesor programów MBA w stowarzyszeniu Association of MBAs (AMBA). Autor artykułów oraz rozdziałów w publikowanych przez PWE, PWN, Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne oraz Wydawnictwa Wydziału Zarządzania UW. Wykładowca specjalizujący się w zarządzaniu strategicznym, zarządzaniu procesami organizacyjnymi. Prowadził zajęcia na uczelniach zagranicznych w tym m.in. University of Illinois At U-C, Lund University oraz Hochschule für Philosophie w Monachium.

Dr Tomasz Ludwicki

Adiunkt w zakładzie zarządzania strategicznego i międzynarodowego na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Stypendysta Fundacji Forda i Mellona w USA oraz programu Unii Europejskiej Marie Curie Fellowships. Dyrektor Międzynarodowego Centrum Zarządzania WZ UW i Programu ExecutiveMBA@UW. Asesor programów MBA w stowarzyszeniu Association of MBAs (AMBA). Autor artykułów oraz rozdziałów w publikowanych przez PWE, PWN, Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne oraz Wydawnictwa Wydziału Zarządzania UW. Wykładowca specjalizujący się w zarządzaniu strategicznym, zarządzaniu procesami organizacyjnymi. Prowadził zajęcia na uczelniach zagranicznych w tym m.in. University of Illinois At U-C, Lund University oraz Hochschule für Philosophie w Monachium.

Dorota Żurkowska

Członkini Zarządu, Group Senior Vice President – Revenue. Zapewnia dalszy rozwój oferty sprzedażowej, ze szczególnym naciskiem na nowe obszary monetyzacji oraz współpracę z istniejącymi i nowymi partnerami biznesowymi w ramach Warner Bros. Discovery w Polsce. Odpowiada za całość przychodów grupy – z działalności reklamowej, dystrybucyjnej oraz Consumer Products. W poprzednich latach na stanowisku GSVP – Business Development, Distribution & Eurosport była dyrektorem Eurosportu w Polsce, zarządzała dystrybucją portfolio kanałów i produktów, nadzorowała realizację projektów kluczowych z punktu widzenia strategii firmy i odpowiadała za procesy transformacyjne. Z Grupą Discovery związana od 2000 roku. Od 2004 roku zajmowała kluczowe stanowiska w międzynarodowych strukturach Discovery. Jako wiceprezes ds. rozwoju sprzedaży reklam, odpowiedzialna była za rozwój i wdrażanie strategii sprzedaży czasu reklamowego Discovery na wszystkich rynkach ówczesnego regionu CEEMEA (Europa Środkowo-Wschodnia, Bliski Wschód i Afryka). Przed dołączeniem do zespołu zarządzającego TVN Warner Bros. Discovery zajmowała stanowisko dyrektora zarządzającego Discovery w Polsce. Doświadczenie zdobywała w zespołach Wizja TV i UPC (dawniej PTK). Ukończyła Uniwersytet Warszawski, Prywatną Szkołę Handlową oraz IESE Business School.

Dorota Żurkowska

Członkini Zarządu, Group Senior Vice President – Revenue. Zapewnia dalszy rozwój oferty sprzedażowej, ze szczególnym naciskiem na nowe obszary monetyzacji oraz współpracę z istniejącymi i nowymi partnerami biznesowymi w ramach Warner Bros. Discovery w Polsce. Odpowiada za całość przychodów grupy – z działalności reklamowej, dystrybucyjnej oraz Consumer Products. W poprzednich latach na stanowisku GSVP – Business Development, Distribution & Eurosport była dyrektorem Eurosportu w Polsce, zarządzała dystrybucją portfolio kanałów i produktów, nadzorowała realizację projektów kluczowych z punktu widzenia strategii firmy i odpowiadała za procesy transformacyjne. Z Grupą Discovery związana od 2000 roku. Od 2004 roku zajmowała kluczowe stanowiska w międzynarodowych strukturach Discovery. Jako wiceprezes ds. rozwoju sprzedaży reklam, odpowiedzialna była za rozwój i wdrażanie strategii sprzedaży czasu reklamowego Discovery na wszystkich rynkach ówczesnego regionu CEEMEA (Europa Środkowo-Wschodnia, Bliski Wschód i Afryka). Przed dołączeniem do zespołu zarządzającego TVN Warner Bros. Discovery zajmowała stanowisko dyrektora zarządzającego Discovery w Polsce. Doświadczenie zdobywała w zespołach Wizja TV i UPC (dawniej PTK). Ukończyła Uniwersytet Warszawski, Prywatną Szkołę Handlową oraz IESE Business School.

Dr Ewa Rumińska-Zimny

Ekonomistka,wykładowczyni Gender Studies IBL PAN. Ekspertka ONZ i instytucji europejskich w zakresie roli kobiet w gospodarce. Promuje tezę, że równość opłaca się firmom i gospodarce. W latach 2000-2009 prowadziła program Women and Economy w Europejskiej Komisji Gospodarczej ONZ. Inicjatorka pan-Europejskich konferencji Kobiet Biznesu, autorka publikacji Gender Gap and Economic Policy. Doktorat w SGH po stażu naukowym na Sorbonne-Paris I. Praca akademicka w SGH i Georgetown University, Washington D.C (visiting professor). Członkini Zarządu Stowarzyszenie Kongres Kobiet, Prezeska Międzynarodowego Forum Kobiet Nauki i Biznesu przy SGH.

Dr Ewa Rumińska-Zimny

Ekonomistka,wykładowczyni Gender Studies IBL PAN. Ekspertka ONZ i instytucji europejskich w zakresie roli kobiet w gospodarce. Promuje tezę, że równość opłaca się firmom i gospodarce. W latach 2000-2009 prowadziła program Women and Economy w Europejskiej Komisji Gospodarczej ONZ. Inicjatorka pan-Europejskich konferencji Kobiet Biznesu, autorka publikacji Gender Gap and Economic Policy. Doktorat w SGH po stażu naukowym na Sorbonne-Paris I. Praca akademicka w SGH i Georgetown University, Washington D.C (visiting professor). Członkini Zarządu Stowarzyszenie Kongres Kobiet, Prezeska Międzynarodowego Forum Kobiet Nauki i Biznesu przy SGH.

Grażyna Piotrowska-Oliwa

Menedżer i przedsiębiorca. Ukończyła studia MBA we francuskim INSEAD, Krajową Szkołę Administracji Publicznej w Warszawie oraz Akademię Muzyczną w Katowicach. Menedżer z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem zawodowym, przez większość tego okresu związana z sektorem telekomunikacyjnym. Przedsiębiorca i inwestor. Członek Rady Dyrektorów Pepco Group NV, AR Packaging Group AB, inwestor i Prezes Zarządu Grupy Modne Zakupy (intymna.pl), inwestor i Przewodnicząca Rady Nadzorczej  w spółkach Talkin’ Things i Rentplanet. W latach 2015- 2020 Prezes Zarządu Virgin Mobile Polska.Virgin Mobile CEE. W trakcie swojej kariery zawodowej była m.in. Dyrektorem Wykonawczym ds. Strategii, Rozwoju i Oferty Hurtowej w Telekomunikacji Polskiej, Prezesem Zarządu PTK Centertel (operator sieci Orange), Członkiem Zarządu ds. Sprzedaży w PKN Orlen, Prezesem Zarządu Polskiego Górnictwa Naftowego i Gazownictwa. Prowadziła niezależną działalność doradczą i inwestycyjną. Pełniła również funkcje członka rad nadzorczych takich spółek jak PZU, Krajowy Depozyt Papierów Wartościowych,  ABC Data, Orlen Deutschland oraz PGNiG Norway (PGNiG International). Mentorka w programie Mentors4Starters.

Grażyna Piotrowska-Oliwa

Menedżer i przedsiębiorca. Ukończyła studia MBA we francuskim INSEAD, Krajową Szkołę Administracji Publicznej w Warszawie oraz Akademię Muzyczną w Katowicach. Menedżer z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem zawodowym, przez większość tego okresu związana z sektorem telekomunikacyjnym. Przedsiębiorca i inwestor. Członek Rady Dyrektorów Pepco Group NV, AR Packaging Group AB, inwestor i Prezes Zarządu Grupy Modne Zakupy (intymna.pl), inwestor i Przewodnicząca Rady Nadzorczej  w spółkach Talkin’ Things i Rentplanet. W latach 2015- 2020 Prezes Zarządu Virgin Mobile Polska.Virgin Mobile CEE. W trakcie swojej kariery zawodowej była m.in. Dyrektorem Wykonawczym ds. Strategii, Rozwoju i Oferty Hurtowej w Telekomunikacji Polskiej, Prezesem Zarządu PTK Centertel (operator sieci Orange), Członkiem Zarządu ds. Sprzedaży w PKN Orlen, Prezesem Zarządu Polskiego Górnictwa Naftowego i Gazownictwa. Prowadziła niezależną działalność doradczą i inwestycyjną. Pełniła również funkcje członka rad nadzorczych takich spółek jak PZU, Krajowy Depozyt Papierów Wartościowych,  ABC Data, Orlen Deutschland oraz PGNiG Norway (PGNiG International). Mentorka w programie Mentors4Starters.

Jarosław Kroc

Country Managing Director, od 2002 roku jest dyrektorem zarządzającym i prezesem polskiego oddziału Accenture, globalnej firmy świadczącej usługi z zakresu konsultingu, nowoczesnych technologii i outsourcingu. Swoją karierę w Accenture rozpoczął ponad 20 lat temu, po ukończeniu studiów na Wydziale Ekonomii Uniwersytetu Łódzkiego. Pracował m.in w Londynie i Madrycie. Jego wieloletnie doświadczenie w Accenture obejmuje wdrożenie kilkudziesięciu projektów z zakresu zarządzania i integracji systemów informatycznych dla czołowych polskich i zagranicznych instytucji finansowych. Jest absolwentem programu Executive MBA w szkole zarządzania Kellogg przy Northwestern University w Chicago.

Jarosław Kroc

Country Managing Director, od 2002 roku jest dyrektorem zarządzającym i prezesem polskiego oddziału Accenture, globalnej firmy świadczącej usługi z zakresu konsultingu, nowoczesnych technologii i outsourcingu. Swoją karierę w Accenture rozpoczął ponad 20 lat temu, po ukończeniu studiów na Wydziale Ekonomii Uniwersytetu Łódzkiego. Pracował m.in w Londynie i Madrycie. Jego wieloletnie doświadczenie w Accenture obejmuje wdrożenie kilkudziesięciu projektów z zakresu zarządzania i integracji systemów informatycznych dla czołowych polskich i zagranicznych instytucji finansowych. Jest absolwentem programu Executive MBA w szkole zarządzania Kellogg przy Northwestern University w Chicago.

Marek Borzestowski

Prezes NanoGroup S.A. – holdingu spółek biotechnologicznych. Przedsiębiorca, menadżer i założyciel wielu innowacyjnych spółek z ponad 20-letnim doświadczeniem jako współwłaściciel i członek zarządu w czołowych polskich firmach biotechnologicznych, IT i e-commerce. Po ponad dziesięciu latach pracy jako prezes pierwszego portalu internetowego w Polsce – Wirtualna Polska, założył polsko-izraelski VC Giza Polish Ventures. Jest założycielem think tanku Instytutu Sobieskiego i Startup Hub Poland Foundation. Członek rady nadzorczej w wielu innowacyjnych spółkach. Ukończył Wydział Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej, studiował również na University of Wales w Wielkiej Brytanii. Prowadził badania naukowe w Centrum Badań Jądrowych w Karlsruhe i na Politechnice Gdańskiej.

Marek Borzestowski

Prezes NanoGroup S.A. – holdingu spółek biotechnologicznych. Przedsiębiorca, menadżer i założyciel wielu innowacyjnych spółek z ponad 20-letnim doświadczeniem jako współwłaściciel i członek zarządu w czołowych polskich firmach biotechnologicznych, IT i e-commerce. Po ponad dziesięciu latach pracy jako prezes pierwszego portalu internetowego w Polsce – Wirtualna Polska, założył polsko-izraelski VC Giza Polish Ventures. Jest założycielem think tanku Instytutu Sobieskiego i Startup Hub Poland Foundation. Członek rady nadzorczej w wielu innowacyjnych spółkach. Ukończył Wydział Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej, studiował również na University of Wales w Wielkiej Brytanii. Prowadził badania naukowe w Centrum Badań Jądrowych w Karlsruhe i na Politechnice Gdańskiej.

Agnieszka Rynkowska

Członek zarządu T-Mobile Polska, Dyrektor Pionu B2B Dyrektor. Wcześniej była członkiem zarządu i dyrektorem działu Marketing & Operations w firmie Microsoft. Odpowiadała za realizację strategicznych celów biznesowych oraz działania marketingowe firmy w Polsce. Rozwijała strategię biznesową firmy. Specjalizuje się w marketingu nowych technologii wykorzystując wiedzę i 15-letnie doświadczenie w polskiej branży IT i Telco. Z Microsoft związała się w 2006 roku dołączając do zespołu Nowych Technologii- Developer&Platform Group. W kolejnych latach kierowała działami Marketingu-Central Marketing Group oraz Microsoft Office Division Business Group. Wiedzę i doświadczenie zawodowe zdobywała także w amerykańskich i europejskich korporacjach: QAD Corporation, Ericsson, Orange oraz Philips Lighting.

Agnieszka Rynkowska

Członek zarządu T-Mobile Polska, Dyrektor Pionu B2B Dyrektor. Wcześniej była członkiem zarządu i dyrektorem działu Marketing & Operations w firmie Microsoft. Odpowiadała za realizację strategicznych celów biznesowych oraz działania marketingowe firmy w Polsce. Rozwijała strategię biznesową firmy. Specjalizuje się w marketingu nowych technologii wykorzystując wiedzę i 15-letnie doświadczenie w polskiej branży IT i Telco. Z Microsoft związała się w 2006 roku dołączając do zespołu Nowych Technologii- Developer&Platform Group. W kolejnych latach kierowała działami Marketingu-Central Marketing Group oraz Microsoft Office Division Business Group. Wiedzę i doświadczenie zawodowe zdobywała także w amerykańskich i europejskich korporacjach: QAD Corporation, Ericsson, Orange oraz Philips Lighting.

Leszek Stypułkowski

Prezes Zarządu Index Copernicus International, podmiotu wspierającego jednostki naukowe w zakresie tworzenia, parametryzacji, upowszechniania oraz wdrażana (komercjalizacji) osiągnięć naukowych w celu podniesienia innowacyjności, a przez to konkurencyjności gospodarki. Członek z prawem głosu Grupy Sterującej projektu systemowego „Stworzenie Sytemu Informacji o Nauce i Szkolnictwie Wyższym – POL-on” realizowanego w partnerstwie z Ministerstwem Nauki i Szkolnictwa Wyższego. Współautor przygotowanych przez zespół Instytutu Allerhanda założeń do Ustawy 2.0 mającej zreformować szkolnictwo wyższe. Współfundator oraz przewodniczący Rady Fundacji Laboratorium Administrategii, propagującej zarządzanie strategiczne w instytucjach publicznych.

Leszek Stypułkowski

Prezes Zarządu Index Copernicus International, podmiotu wspierającego jednostki naukowe w zakresie tworzenia, parametryzacji, upowszechniania oraz wdrażana (komercjalizacji) osiągnięć naukowych w celu podniesienia innowacyjności, a przez to konkurencyjności gospodarki. Członek z prawem głosu Grupy Sterującej projektu systemowego „Stworzenie Sytemu Informacji o Nauce i Szkolnictwie Wyższym – POL-on” realizowanego w partnerstwie z Ministerstwem Nauki i Szkolnictwa Wyższego. Współautor przygotowanych przez zespół Instytutu Allerhanda założeń do Ustawy 2.0 mającej zreformować szkolnictwo wyższe. Współfundator oraz przewodniczący Rady Fundacji Laboratorium Administrategii, propagującej zarządzanie strategiczne w instytucjach publicznych.

Beata Stelmach

Menadżerka z bogatym doświadczeniem w sektorach publicznym i prywatnym. W okresie transformacji, pracując w Komisji Papierów Wartościowych i Giełd, zaangażowana była w budowę rynku kapitałowego i wprowadzanie nowoczesnych standardów giełdowych i inwestycyjnych. Zdobyte doświadczenie wykorzystała również jako konsultant Banku Światowego na rzecz tworzenia regulacji giełdowych w Rosji i Ukrainie. Stała też na czele Stowarzyszenia Emitentów Giełdowych (SEG). W latach 2011-2013 pełniła funkcję podsekretarza stanu w MSZ odpowiadając za dyplomację ekonomiczną i promocję Polski w świecie. W biznesie związana m.in. z przemysłem energetycznym, zbrojeniowym oraz nowoczesnych technologii. Stała na czele GE w regionie Polski i krajów bałtyckich, a w ostatnim czasie  pełniła funkcję Prezesa PZL Świdnik – producenta śmigłowców, należącego do globalnego koncernu Leonardo. W branży finansowej od lat zasiada w radach nadzorczych m.in. Banku BPH, HSBC Bank Polska, a obecnie Banku Millennium. Studiowała Finanse i Statystykę na SGPiS (ob. SGH). Ukończyła INSEAD zdobywając tytuł MBA, a wcześniej Calgary University (MBA). Od lat angażuje się w inicjatywy mające na celu wsparcie i pomoc kobietom w rozwoju ich kariery zawodowej. Odznaczona Krzyżem Kawalerskim Orderu Odrodzenia Polski. 

Beata Stelmach

Menadżerka z bogatym doświadczeniem w sektorach publicznym i prywatnym. W okresie transformacji, pracując w Komisji Papierów Wartościowych i Giełd, zaangażowana była w budowę rynku kapitałowego i wprowadzanie nowoczesnych standardów giełdowych i inwestycyjnych. Zdobyte doświadczenie wykorzystała również jako konsultant Banku Światowego na rzecz tworzenia regulacji giełdowych w Rosji i Ukrainie. Stała też na czele Stowarzyszenia Emitentów Giełdowych (SEG). W latach 2011-2013 pełniła funkcję podsekretarza stanu w MSZ odpowiadając za dyplomację ekonomiczną i promocję Polski w świecie. W biznesie związana m.in. z przemysłem energetycznym, zbrojeniowym oraz nowoczesnych technologii. Stała na czele GE w regionie Polski i krajów bałtyckich, a w ostatnim czasie  pełniła funkcję Prezesa PZL Świdnik – producenta śmigłowców, należącego do globalnego koncernu Leonardo. W branży finansowej od lat zasiada w radach nadzorczych m.in. Banku BPH, HSBC Bank Polska, a obecnie Banku Millennium. Studiowała Finanse i Statystykę na SGPiS (ob. SGH). Ukończyła INSEAD zdobywając tytuł MBA, a wcześniej Calgary University (MBA). Od lat angażuje się w inicjatywy mające na celu wsparcie i pomoc kobietom w rozwoju ich kariery zawodowej. Odznaczona Krzyżem Kawalerskim Orderu Odrodzenia Polski.