Dyrektorka Marketingu Salveo Poland. Choć od początku pracy zawodowej zarządza marketingiem w branży farmaceutycznej, w sercu i z pierwszego wykształcenia jest japonistką. W życiu i w pracy kieruje się częściej intuicją niż danymi, choć pozostaje otwarta na analizę i zdobywanie nowych umiejętności. Od wielu lat opiekuje się na polskim rynku marką ISLA. Pastylki na gardło ISLA od 150 lat naturalnie i z troską dbają o gardło i struny głosowe pacjentów na całym Świecie, ale nie tylko. ISLA wspiera także głos kobiet w przestrzeni społecznej i kulturalnej, w przedsiębiorczości, jak i codzienności. W Polsce marka ISLA jest pod strategiczną opieką kobiet, które jak każda z nas doświadczyły w życiu zarówno sukcesów, jak i porażek. Wierzymy, że warto żyć w zgodzie z własnymi wartościami, mówić otwarcie i głośno o tym, co ważne, dzielić się doświadczeniami oraz wspierać się nawzajem w działaniu.
Aby zapewnić jak najlepsze wrażenia, korzystamy z technologii, takich jak pliki cookie, do przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Korzystamy z nich w celu prawidłowego wyświetlania witryny internetowej, utrzymywania sesji użytkowników, tworzenia i analizowania statystyk oraz wyświetlania spersonalizowanych reklam. Więcej informacji na ten temat przeczytasz w Polityce prywatności. Poniżej klikając w odpowiednie pole możesz zezwolić na korzystanie ze wszystkich cookies („Akceptuj wszystkie”), odrzucić wszystkie („Odrzuć wszystkie”) lub zarządzać ustawieniami cookies według Twojego wyboru („Zarządzaj ustawieniami”).