Wiceprezes ds. globalnego marketingu produktowego i B2B w Mastercard. Od 2022 roku nadzoruje pracę działu marketingu globalnego w obszarze współpracy Mastercard z fintechami, w tym programów Start Path, Engage i Fintech Express, a także usług przedpłaconych (Prepaid Management Service), które prężnie rozwijają się w regionach EMEA i Asia Pacific. Od 2018 roku odpowiadała za strategię marketingową oraz działania marketingowe i komunikacyjne na 19 rynkach Europy Środkowo-Wschodniej. Na stanowisku była odpowiedzialna zarówno za marketing B2C (kampanie konsumenckie, budowanie marki), jak i współpracę w sektorze B2B, głównie z bankami i detalistami. Wcześniej przez dwa lata kierowała działem marketingu Mastercard w Polsce, odpowiadając za działania promujące firmę, należące do niej marki, rozwiązania i produkty, a także za współpracę marketingową z bankami i sieciami handlowymi oraz za projekty sponsoringowe firmy w Polsce. Wielokrotnie zasiadała w kapitule konkursu EFFIE, zarówno w jego polskiej, jak również europejskiej edycji. Jest także laureatką nagrody Osobowość Roku w konkursie Dyrektor Marketingu Roku, a prowadzone przez nią kampanie nagradzane były prestiżowymi nagrodami branżowymi, takim jak Złote Lwy w Cannes, Effie czy Golden Drum.