Absolwentka wydziału japonistyki Uniwersytetu Warszawskiego. W latach 1991 – 1995 kierowała wydawnictwem Harlequin Polska, którego sukces marketingowy został opisany przez Harvard Business School. Przez kolejne 5 lat pełniła funkcję dyrektora generalnego i prezesa agencji reklamowej Young & Rubicam Poland. Od 2001 roku poświęciła się w pełni swojej firmie New Communications, która działa jako przedstawicielstwo międzynarodowych mediów oraz partner organizacji Superbrands. Ekspertka w dziedzinie brandingu i marketingu narodowego. Właścicielka orientalnej perfumerii Sense Dubai oraz własnej marki luksusowych perfum pod tą samą nazwą, wytwarzanych w Dubaju.
Aby zapewnić jak najlepsze wrażenia, korzystamy z technologii, takich jak pliki cookie, do przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Korzystamy z nich w celu prawidłowego wyświetlania witryny internetowej, utrzymywania sesji użytkowników, tworzenia i analizowania statystyk oraz wyświetlania spersonalizowanych reklam. Więcej informacji na ten temat przeczytasz w Polityce prywatności. Poniżej klikając w odpowiednie pole możesz zezwolić na korzystanie ze wszystkich cookies („Akceptuj wszystkie”), odrzucić wszystkie („Odrzuć wszystkie”) lub zarządzać ustawieniami cookies według Twojego wyboru („Zarządzaj ustawieniami”).