Psycholożka z doświadczeniem w zakresie zarządzania zespołem. Facylitatorka, ekspertka w dziedzinie emocji i komunikacji. Ponad 4 lata zarządzała firmą badawczo-technologiczną wprowadzającą innowacyjne rozwiązania do badań rynku i komunikacji reklamowej. Ponad 14 lat przeprowadzała projekty polegające na budowaniu strategii marketingowej, wprowadzaniu nowych produktów na rynek czy weryfikacji skuteczności przekazów reklamowych. Była arbitrem Komisji Etyki Reklamy oraz mentorką wspierających studentów w przygotowaniu prezentacji inwestorskich w ramach Programu MedBiz Innovation. W Albrecht&Partners wspiera zarządy firm w budowaniu efektywnych zespołów.
Aby zapewnić jak najlepsze wrażenia, korzystamy z technologii, takich jak pliki cookie, do przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Korzystamy z nich w celu prawidłowego wyświetlania witryny internetowej, utrzymywania sesji użytkowników, tworzenia i analizowania statystyk oraz wyświetlania spersonalizowanych reklam. Więcej informacji na ten temat przeczytasz w Polityce prywatności. Poniżej klikając w odpowiednie pole możesz zezwolić na korzystanie ze wszystkich cookies („Akceptuj wszystkie”), odrzucić wszystkie („Odrzuć wszystkie”) lub zarządzać ustawieniami cookies według Twojego wyboru („Zarządzaj ustawieniami”).