Specjalistka ds. Digital Marketingu w Salveo Poland sp. z o.o. Od ponad 10 lat pracuje z markami wspierając ich komunikacje i rozwój w Internecie. Swoje doświadczenia opiera na pracy w agencjach i consultingu zarówno dla dużych graczy rynkowych, małych startujących biznesów jak i osób, które chcą świadomie budować swój wizerunek. Od 3 lat jest odpowiedzialna za komunikację marek Salveo na polskim rynku w działaniach digitalowych. Dwa lata temu podjęła się zdefiniowania na nowo komunikacji marki Isla Polska wychodząc poza ramy panujące na innych rynkach europejskich w branży farmaceutycznej. Ta powstał m.in. cykl „Isla jest kobietą”, w którym rozmawia z kobietami o trudnościach w budowaniu i definiowaniu osobistego sukcesu. Ambasadorki Isla to kobiety, które połączyła chęć rozmawiania o cieniach sukcesu i częstego redefiniowaniu go wraz z upływem czasu. Od niedawna wraz z Beatą Czyrko – dyrektorką marketingu Salveo Poland, tworzy cykl nagrań „Ja to widzę inaczej”, gdzie bazując na różnicach w postrzeganiu przez Beatę i Natalię podstawowych zachowań, zjawisk i postaw w życiu codziennym, powstają historie o rzeczach raz ważnych raz błahych, jednak zawsze wnoszących wiele we wzajemnym postrzeganiu rzeczywistości. Prywatnie interesuje się designem, muzyką szczególnie jazzową i podróżami na ukochaną Sycylię.
Aby zapewnić jak najlepsze wrażenia, korzystamy z technologii, takich jak pliki cookie, do przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Korzystamy z nich w celu prawidłowego wyświetlania witryny internetowej, utrzymywania sesji użytkowników, tworzenia i analizowania statystyk oraz wyświetlania spersonalizowanych reklam. Więcej informacji na ten temat przeczytasz w Polityce prywatności. Poniżej klikając w odpowiednie pole możesz zezwolić na korzystanie ze wszystkich cookies („Akceptuj wszystkie”), odrzucić wszystkie („Odrzuć wszystkie”) lub zarządzać ustawieniami cookies według Twojego wyboru („Zarządzaj ustawieniami”).