Dyrektor ds. komunikacji w polskim oddziale Mastercard Europe & Strategic Communications Lead for CEE. Anna Marciniak dołączyła do zespołu polskiego oddziału Mastercard Europe w marcu 2014 r. Jest odpowiedzialna za strategię i realizację działań komunikacyjnych firmy, relacje z mediami, pozycjonowanie Mastercard w środowisku B2B oraz kampanie edukacyjne skierowane do konsumentów, a także komunikację wewnętrzną. Jednocześnie, jako Strategic Communications Lead for CEE, odpowiada za strategię PR i kluczowe projekty komunikacyjne w kilkunastu krajach regionu Europy Środkowo-Wschodniej. Przed dołączeniem do Mastercard, w latach 2012-2014, pracowała w Hewlett-Packard Polska, gdzie w roli PR managera odpowiadała za działania komunikacyjne dla wszystkich działów biznesowych firmy, w tym rozwiązania i produkty dla biznesu oraz konsumentów, usługi profesjonalne i outsourcingowe, a także komunikację kryzysową i korporacyjną. W latach 2009-2012 pracowała w agencji Solski Burson-Marsteller (obecnie Solski Communications), gdzie prowadziła projekty komunikacyjne dla klientów z branży technologicznej, a także planowała i realizowała działania PR dla marek konsumenckich. Karierę zawodową rozpoczynała w polskim oddziale firmy SAP, gdzie odpowiadała za realizację działań komunikacyjnych firmy oraz organizację konferencji i wydarzeń dla klientów i partnerów SAP. Anna Marciniak jest absolwentką Socjologii w Instytucie Stosowanych Nauk Społecznych Uniwersytetu Warszawskiego, a także Wyższej Szkoły Komunikowania i Mediów Społecznych im. Giedroycia w Warszawie. W wolnym czasie uprawia sport (sztuki walki, bieganie i golf), rozwija zainteresowania związane z psychologią społeczną oraz relaksuje się czytając kryminały.