Senior Brand Manager DPD Polska. Ukończyła Wydział Zarządzania na Uniwersytecie Warszawskim oraz Podyplomowe Studia Zarządzania Marką w Szkole Głównej Handlowej. Od 11 lat związana z branżą logistyczną i DPD Polska, gdzie odpowiada za współtworzenie strategii marki i kompleksowe działania wizerunkowe. W swojej pracy ceni jej interdyscyplinarny charakter, który sprawia, że jest ona dynamiczna, rozwijająca oraz pełna pozytywnych wyzwań. W życiu nie potrafi się nudzić. U ludzi ceni dystans do samych siebie i zdrową mieszankę każdego rodzaju poczucia humoru.
Aby zapewnić jak najlepsze wrażenia, korzystamy z technologii, takich jak pliki cookie, do przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Korzystamy z nich w celu prawidłowego wyświetlania witryny internetowej, utrzymywania sesji użytkowników, tworzenia i analizowania statystyk oraz wyświetlania spersonalizowanych reklam. Więcej informacji na ten temat przeczytasz w Polityce prywatności. Poniżej klikając w odpowiednie pole możesz zezwolić na korzystanie ze wszystkich cookies („Akceptuj wszystkie”), odrzucić wszystkie („Odrzuć wszystkie”) lub zarządzać ustawieniami cookies według Twojego wyboru („Zarządzaj ustawieniami”).